onsdag 11 juni 2008

Veckorna som gick!

Jahapp..två veckor sprang iväg för mig o jag har varit en usel bloggare! Kanske beroende på att vågen stått still, benhinnorna har bråkat o jag har känt mig allmänt omotiverad under dessa två veckor o då känns det lite motigt :( Nu är jag iaf på banan igen efter en helt underbart härlig helg hos min vän AnnaS och ett gäng scrappande, goa tjejer! Motivationen som varit som bortblåst är tillbaka och igår gjorde jag sit-ups för första gången på....hm...väldigt länge! Promenaderna går bättre o bättre o jag försöker ta kortare promenader oftare för att inte få ont!

Eftersom vågen sagt +/-0 i två veckor nu så blir det ingen uppdatering på siffrorna förrän nästa måndag!

kram /K

2 kommentarer:

Hanna sa...

Haha, jag hade också situps-premiär igår, så idag är jag totalt handikappad *ajajaj* Men det måste ju ändå betyda att det FINNS några slags muskler där nånstans?;)

Kämpa på!:)

Jozebelle sa...

Hejja på, det är så jobbigt när det inte händer något men du kämpar på bra, jag ska komma igen också, nu tänkte jag njuta av sommaren först!!!! *ler*